Tudung Raya?

Saya ada satu baju yang saya pakai sejak 4 tahun lepas..
Kalau beli baju baru pun kadang2 tak pakai pun sbb tak kisah pakai baju apa pun, nama dia baju juga...

Saya tengok hari ni, penuh gambar para gadis beli tudung, normal kan? Tapi esok tengok dia akan beli tudung lagi.. Dan harga tudung tu lebih mahal dari baju polo..

Tak kisah sebenarnya.. tapi takkan satu almari tu penuh dgn tudung saja?
Kalau saya nanti, bini minta duit beli tudung, saya bagi je... Beli lah harga mahal sekali pun.. Tapi limit dia 14 je la.. satu pakai pagi, satu pakai petang... cukup untuk seminggu... Kan lebih praktikal...?
Tannak lah banyak2 tudung kat rumah nanti, cukup masa jahit cantum-cantum semua tujung boleh buat langsir.. takpe sayang.. langsir tu beli je ye.. takya cantum tudung2 berlebihan tu....

*lawak tengok para gadis marah-marah dan menyumpah kat facebook sbb stok tudung yang dijual oleh satu jenama tu tak cukup....
— thinking about the meaning of life.



No comments:

Post a Comment